luni, 2 martie 2009

Politia Romana

Acum o saptamana.... sambata ora 06.50 .... ma indreptam catre serviciu pe un drum miiiinunat si pliiiiin de gropi ... deh drum national nu altceva, DN 72. Ma incadrez regulamentar in depasire si incep sa merg pe contrasens, cand deodata brusc in fata un alt auto ce mergea in aceeasi directie ca si mine vrea sa ocoleasca o groapa, face stanga fara sa semanlizeze, cum era normal, intra pe banda mea si.... brusc...inevitabilul. Il lovesc in partea stanga lateral spate, bineinteles cu partea dreapta lateral fata. Mergem la politie...declaratii.... desene...Cine credeti ca era vinovatul? EU. De ce? Ca nu am pastrat distanta? Pai ce distanta se pastreaza intr-o depasire? Si daca nu pastram distanta l-as fi lovit numai in partea stanga sub far? Nu i-as fi lovit spatele in plin? Si ajungem din nou la vorba romanului SI ..... SI CU BANII LUATI.
Nu am gasit nici o alta solutie decat sa contest procesul verbal in instanta. Crede cineva ca se va rezolva ceva?

Un comentariu:

  1. Eu cred ca nu :D De cand asteptam articolul asta. Parca nu ar fi scris de mana ta. Imi place maniera. Las' ca treci u si peste asta. Pacat ca pici vinovata desi nu esti :P

    RăspundețiȘtergere